Typer af symptomer/skader vi behandler

Vi har har mange års erfaring og dermed erfaring med mange typer af skader, sygdomme og symptomer.

Herunder er listet nogle af de gener vi behandler på klinikken. Har du spørgsmål vedr. specifikke problemstillinger, kontakt os gerne på 66 14 83 14.

• Apopleksi og følger derefter
  • Parkinson
  • Sclerose
  • Reumatologiske lidelser blandt andet RA og psoriasisgigt.
  • Nakkeproblemer – herunder discusprolaps, nakkehold, muskelspændinger, slidgigt, piskesmæld
  • Hovedproblemer – herunder migræne, hjernerystelse, svimmelhed, hovedpine og spændingshovedpine.
  • Rygproblemer – herunder lumbago, ischias, discusprolaps, scolise, sammenfald, uspecifikke rygsmerter.
  • Skulderproblemer – herunder spændinger, impingement, slimsæksbetændelse og Rotatorcuffproblemer
  • Armproblemer – herunder tennisalbue, golfalbue, karpaltunnelsyndrom, museskade.
  • Bækkenproblemer – herunder bækkenløsning, graviditetsrelaterede smerter, inkontinens.
  • Hofteproblemer – herunder slidgigt, hofteartrose, springhofte, hoftealloplastik, impingement, slimsæksbetændelse.
  • Knæproblemer – herunder knæatrose, meniskskade, korsbånd, ledbåndsskade, løberknæ, springerknæ, uspecifikke knæsmerter, osgood schlatter
  • Ankelproblemer – herunder forstuvning af ledbånd, achillessenebetændelse.
  • Fodproblemer – herunder hælspore, betændelse svangsene (fascitis plantaris)